logo image

logo image

<logo image

STRONA GŁÓWNA
Dzień 3 - 29.06.2016 PDF Drukuj E-mail
Zaczynamy 3 dzień. Ten będzie wyjątkowy. Zaczynamy od wspaniałego śniadania.

Jajecznica ze strusich jaj była centrum tej porannej uczty. Najważniejsze było jednak nadziobywanie i dmuchanie. W roku jubileuszowym tę zaszczytne zadanie wykonali Janusz Witeński i o. Damian. Po obfitym posiłku ruszyliśmy do najważniejszego punktu programu: odnowienie chrztu pielgrzymkowego. Woda lodowata a Widawce ale nie odstraszyła do kąpieli. Kolejny postój to Widawa i tu też spotyka nas niespodzianka. Pierwszy raz kościół jest otwarty i ks. Proboszcz zaprasza na kawę. W drodze do Woli Wiązowej Krzysiek łapie znów gumę. Dziś tylko dwuch "mechaników" komentuje jego naprawę. W tym czasie reszta grupy podjęła ciekawą dyskusję a rower Kasi wylądował w krzakach. Ojciec Damian ma coraz większe bóle i 14 "lekarzy"próbuje zdiagnozować problem. W Woli Wiązowej opijamy się pomidorowym sokiem i ekscytujemy pracami origami. Cel naszej podróży zbliża się wreszcie. W Kiełczygłowie podczas Adoracji nadciągnęły czarne chmury. "Prorokini" Balbina przepowiedziała deszcz. To dlatego, żeby wszyscy odnowili chrzest bo tylko kilka osób przemoczyło się w pielgrzymkowym "Jordanie". Nie chcieli pielgrzymi do wody, woda przyszła do nich. Nikt się nie bronił,no z wyjątkiem Dartaniana który został pod drzewem oczekują na lepszą pogodę, Andrzeja, który wyciągnął cieplejsze okrycie i Jurka chowającego mokre już ciało w foliowym kubraczku. Deszcz był zimny ale nie trwał długo i zanim dojechaliśmy do Pajęczna byliśmy już wysuszeni. Wypakowaliśmy rzeczy ale nie był to koniec atrakcji. Udo ojca podwoiło swoją objętość i domagało się prawdziwego lekarza. Medyk był młody i mało doświadczony. Pomacał, popukał i orzekł przesilenie mięśnia. Najbardziej pomogła miła pani aptekarka i uszczęśliwieni postanowiliśmy wynagrodzić sobie trudy dnia smaczną kolacją na świeżym powietrzu. Po wieczornej modlitwie nastąpiła ta cudowna chwila przepysznej kolacji. Atrakcji dostarczył nam Janusz demonstrując swój wieczorowy strój. W końcu padają to tu to tam udaliśmy się na zasłużony wypoczynek. Jutro już Jasna Góra.

Zapraszamy do galerii

Maria Magdalena,
Marika, Ostap, Ruta,
Stefan
Do końca roku zostało 169 dni.