STRONA GŁÓWNA arrow PARAFIA arrow Grupy Parafialne arrow Ministranci arrow Obóz ministrancki - dzień 1
Obóz ministrancki - dzień 1 PDF Drukuj E-mail

Jesteśmy już w Orkuszu!!! Dziś rozpoczęliśmy pierwszy dzień naszego obozu :).

Zaraz po dotarci do ośrodka, zjedliśmy obiad. Po zakwaterowaniu był czas na aklimatyzację i zapoznanie się z atrakcjami jakie oferuje tutejszy Ośrodek Harcerski. Jesteśmy w tej chwili jedyną grupą przebywającą na terenie. Komendant ośrodka oddał do naszej dyspozycji wszystkie obiekty i atrakcje jakie oferuje tutejsza placówka: strzelnica sportowa, boisko, hala sportowa, różnego rodzaju sprzęt sportowy. Spędziliśmy całe popołudnie bardzo aktywnie. Wieczorem w ramach kolacji było ognisko. Kiedy tylko dotarliśmy do Orkusza od razu można było odczuć wielką życzliwość ze strony wszystkich ludzi, którzy oczekiwali już naszego przyjazdu. Co chwilę ktoś pyta czy nam czegoś potrzeba albo czy może zrobić nam zakupy bądź gdzieś nas zawieźć. Jutro wybieramy się do Prabut na zwiedzanie zabytków: Lochy podmiejskie, zabytkowe wodociągi z XVII W, ruiny zamku biskupów pomezańskich z tarasem widokowym, muzeum, kościół polski, a wieczorem zwiedzanie i Msza Święta w zabytkowej XIV wiecznej Konkatedrze św. Wojciecha w Prabutach.

Pozdrawiamy serdecznie z Orkusza, o. Rafał i ministranci :)

ZAPRASZAMY DO GALERII

Maria Magdalena,
Marika, Ostap, Ruta,
Stefan
Do końca roku zostało 169 dni.