STRONA GŁÓWNA arrow CZYTELNIA
CZYTELNIA
6 dzień pielgrzymki rowerowej

sam_5768.pngWyjeżdżamy z Częstochowy. Skończył się czas lenistwa. Na Jasną Górę przybyło tylu pielgrzymów, że Mszę św przeżywamy w kaplicy sióstr Antoninek, potem obiad w "Smaczku" i ruszamy w powrotną drogę, a właściwie w drogę do kolejnego Sanktuarium. Nasz najmłodszy pielgrzym wraca do grupy i... w drogę.

Zapraszamy do galerii

5 dzień pielgrzymki rowerowej

sam_5762.pngDziś dzień odpoczynku i indywidualnej modlitwy. Rozpoczęliśmy modlitewnie Godzinkami. 12.30 spotkaliśmy się na Wałach na wspólnej Drodze Krzyżowej a potem Mszy św. Część pielgrzymów postanowiła zwiedzić miasto nowym turystycznym autobusem, a ojciec zwiedził w tym czasie warsztat samochodowy. :)

zapraszamy do galerii

4 dzień pielgrzymki rowerowej

sam_5718_1.jpgDroga z Pajęczna do Częstochowy przebiegła szybko i bez deszczu.Pokłoniliśmy się Matce Najświętszej i udaliśmy na zasłużony odpoczynek.

3 dzień pielgrzymki rowerowej

20170712_102012.jpgSkończył się trzeci dzień pielgrzymki rowerowej. Śniadanie tradycyjnie ze strusich jaj, w Rembieszowie w gospodarstwie agroturystyczny. Pierwszy raz w historii pielgrzymki trafiło się nam "popsute jajo". Nowi bracia i siostra pielgrzymkowa przeżyli dziś chrzest. Spotkaliśmy wielu dobrych ludzi. Dziś śpimy w Pajęcznie - warunki spartańskie ale klimat niepowtarzalny. Kolacja na świeżym powietrzu i "śpiewający" pogodny wieczór.

Zapraszamy do galerii

2 dzień pielgrzymki rowerowej

Minął 2 dzień na drodze do Matki Najświętszej. Dzień pełen niespodzianek, deszczu i nowych dróg. prawie 100 km w nogach ale humory dopisywały wszystkim. Ominęliśmy najgorszy odcinek Uniejów- Szadek.

zapraszamy do galerii

Imieniny obchodzą:
Lucja, Łucja,
Otylia, Włodzisława
Do końca roku zostało 19 dni.